RAISIO. Kauppakeskus Mylly kehittää viestintäänsä ja kommunikoi asiakkaidensa kanssa digitaalisissa kanavissa entistä tiiviimmin. Myllyn asiakasviestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa vuoden 2017 alusta lähtien kokenut viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Teija Hakula.
Teija Hakula (44) on työskennellyt Keskon viestinnässä vuodesta 2000. Vuosina 2000–2014 Hakula työskenteli tiedottajana Keskon Lounais-Suomen alueella ja viimeiset kaksi vuotta Communications Partnerina Keskon konserniviestinnässä.
– Asiakaskommunikaatio digitaalisissa kanavissa ja sosiaalisessa mediassa on minulle tuttua aikaisemmasta työelämästä. Uskon vahvasti, että hyvin hoidettu vuoropuhelu asiakkaiden kanssa vahvistaa yrityksen brändiä ja syventää yrityksen ja asiakkaan suhdetta, sanoo Hakula.
– Mylly on minulle unelmien duunipaikka, tuntuu mahtavalta päästä kehittämään maakunnan lippulaivan viestintää, iloitsee Hakula.
Teijan toimenkuvaan kuuluu digitaalisen asiakasviestinnän lisäksi muun muassa mediaviestintä, sidosryhmäviestintä ja vastuullisuusviestintä.
– Haluamme rakentaa Myllyn digitaalisia asiakaskanavia ja olla mukana sosiaalisessa mediassa asenteella, että siellä ollaan aidosti läsnä, palvellaan ja osallistutaan keskusteluun kävijöiden kanssa. Esimerkiksi Facebook on loistava kanava kuunnella asiakkaiden kehitysehdotuksia ja palautteita, joiden pohjalta pystymme tarjoamaan juuri sellaisia tuotteita ja palveluita kuin asiakkaamme haluavat, kertoo Myllyn toimitusjohtaja Kati Kivimäki.