Take away -kampanjalla tuetaan turkulaisia ravintoloita ja kahviloita

Paikalliset mediatalot Turun Seutusanomat ja Turun Sanomat mukana kampanjassa

Kuva: KLONK OY.

Sulun aikana take away -mahdollisuus käyttöön: Monien paikallisten tahojen yhteistyönä syntyneessä mainoskampanjassa on mukana yli 40 kahvilaa ja ravintolaa. 

TURKU. Uudenlainen Take away -mainoskampanja toteutetaan 8.–28.3.2021 Turun Ydinkeskustayhdistyksen sosiaalisen median kanavissa sekä yhteistyössä paikallismedioiden Turun Seutusanomien ja Turun Sanomien kanssa. Muita mukana olevia yhteistyökumppaneita ovat Kauppahalli, Hansakortteli, Forum Kortteli sekä Turun Osuuskauppa.

Valtioneuvoksen päätöksen mukaisesti ravitsemisyritykset sulkivat ovensa väliaikaisesti maanantaina 8.3.2021 koronapandemian vuoksi. Näin tapahtui myös Turun keskustan ravintoloille, kahviloille sekä yökerhoille.

– Halusimme tarjota ravitsemusalalla toimiville jäsenyrityksillemme tukea tänä liiketoiminnan kannalta hyvin vaikeana aikana yhteiskampanjan avulla. Mainoskampanjalla haluamme kannustaa ihmisiä käyttämään Take away -mahdollisuutta, kertoo Turun Ydinkeskustayhdistyksen toiminnanjohtaja Heli Järvelä.

Take awayta  tarjoavia jäsenyrityksiä yhdistyksellä on Turun keskustan alueella yli 40.

Näihin yrityksiin kuuluvat muun muassa Brahen kellari, Nomad Food&Wine, Torikahvila Pursiainen sekä Viisi ravintolaa. Mukaan lukeutuu myös Kauppahallin, Hansakorttelin, Forum Korttelin sekä Wiklundin useita ravintoloita ja kahviloita.

– Kolmen viikon sulun aikana aiomme nostaa mukana olevia yrityksiä esille Instagramissa, Facebookissa ja Twitterissä. Julkaisemme myös lehtimainokset yhteistyössä Turun Sanomien ja Turun Seutusanomien kanssa. On hienoa, että saimme vastaantuloa myös mediataloilta tähän tärkeään kampanjaan, jatkaa Järvelä.

Turun Seutusanomat

 

 

Jaa juttu sosiaalisessa mediassa!