Naantalin kaupungin järjestämä Ilo-valokuvakilpailu on käynnissä 17.6.–10.8.2026.
Naantali aloitti kilpailun osana uuden brändinsä lanseerausta.
Kilpailussa etsitään kuvia, joista välittyy ilo Naantalissa – ihmisistä, arjen hetkistä ja kaupungin paikoista.
Kilpailun osallistujien kesken arvotaan viisi 50 euron arvoista lahjakorttia naantalilaisiin yrityksiin.
Tarkemmat osallistumisohjeet ja arvonnan säännöt on julkaistu Naantalin kaupungin verkkosivuilla.




