Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin Hehku valloitti Raision

Hehkun henkilöstöjohtaja Katja Lee (vas.) ja Kauppakeskus Myllyn Hehkun myymäläpäällikkö Katja Rantala kertovat ketjun brändin perustuvan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, joka välittyy sisäisenä ja ulkoisena hehkuna. Kuva: Ragip Önsoy.

YRITYSUUTISET. Kauppayhtiö Keskon ja lääketukkuri Oriolan puoliksi omistama Hehku-kauppaketju on aloittanut Turun alueen valloituksen. Seudun ensimmäinen myymälä avautui Raision Kauppakeskus Myllyyn 15. helmikuuta. Maaliskuussa Hehku avaa Länsikeskuksessa ja huhtikuussa Kauppakeskus Skanssissa.

Myllyn Hehkun myymäläpäällikkö Katja Rantalan mukaan Keskon ja Oriolan Frankly Partnersilla viime elokuussa teettämän Näin Suomi voi -selvityksen pohjalta kehittyi brändi, johon kuuluvat kauneus, terveys, ravinto, liikunta sekä palautuminen ja sosiaaliset suhteet.

Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin Hehku-ketju keskittyy naisen elinkaaren jokaiseen vaiheeseen tuotevalikoiman viidellä osa-alueella: ravinto, liikunta, palautuminen, kauneus ja terveys, Rantala sanoo.

Henkilökunnastamme löytyy hyvinvoinnin ammattilaista, kuten esimerkiksi kosmetologeja, estenomeja ja ravintoterapeutteja, jotka tarjoavat oman alansa neuvontapalveluja. Raision vakituisen tiimin tueksi tulee myöhemmin myös farmaseuttipalveluja, lisää Rantala.

Hehkun henkilöstöjohtaja Katja Lee kertoo, että kuluvan vuoden aikana tullaan avaamaan yhteensä 30 Hehku-myymälää ympäri maan. Se tarkoittaa, että ketju tulee työllistämään 200 hyvinvoinnin ammattilaista.

Ketju avasi 25. tammikuuta ensimmäiset myymälänsä Helsingin Forumiin sekä Vantaan Koivukylään. Tähän päivään mennessä ketju on kasvattanut työntekijöidensä määrän jo 70 henkeen, Lee toteaa.

Hehkun on tarkoitus olla kaikkien tavoitettavissa niin vilkkaille talousalueille sijoittuvien kivijalkamyymälöiden kuin ympäri vuorokauden toiminnassa olevan verkkokaupan ansiosta. Neuvonta on merkittävä osa asiakaspalvelua paitsi kaupoissamme myös nettisivujen chat-palvelussa, Lee jatkaa.

Raision 200-neliöisessä myymälässä on tarjolla noin 7 000 tuotteen valikoima, ja koko 10 000 tuotteen valikoima löytyy verkkokaupasta.

Katariina Mäkinen-Önsoy