KAARINA. Kaarinan Kehityksen uudeksi markkinointipäälliköksi on 1. marraskuuta nimetty filosofian maisteri Sanna Varjanne. Hän toimii samalla koko kaupungin markkinoinnin koordinaattorina. Tehtävä on uusi ja sen tarkoituksena on vahvistaa Kaarinan Kehityksen ja Kaarinan kaupungin markkinointia.
Markkinointipäällikön tehtäviin kuuluu kaupungin, sen yritysalueiden ja muiden kohteiden aktiivinen myynti ja markkinointi. Markkinointipäällikkö edustaa ja markkinoi Kaarinaa tapahtumissa, messuilla ja sosiaalisessa mediassa.
Varjanne on aikaisemmin toiminut erilaisissa myynti- ja markkinointitehtävissä muun muassa Pauligilla, IKEAssa ja Viking Linella. Hänellä on kokemusta myös kiinteistönvälityksestä.
– Kaarinan kehityksen markkinointipäällikön tehtävä on mielenkiintoinen ja monipuolinen haaste, josta olen äärimmäisen innostunut. Kun Kaarina on loistanut kärkisijalla monissa eri valtakunnallisissa tutkimuksissa ja valittu muun muassa Suomen luovimmaksi kunnaksi, Suomen halutuimmaksi asuinpaikaksi ja yritysilmapiiriltään Suomen parhaaksi, niin haastetta riittää. Olenkin valmis oppimaan uutta ja soveltamaan vanhaa sopivassa suhteessa, jotta Kaarinasta saadaan vieläkin valovoimaisempi, Varjanne sanoo.
– Ammattitaitoinen työyhteisö ja erinomaiset sidosryhmät luovat pohjan hienolle tulevaisuudelle. Olen otettu saadessani olla osa tätä tarinaa, hän jatkaa.
Merellisen Kaarinan upeat ulkoilumahdollisuudet ja monipuoliset palvelut ovat jo tulleet tutuiksi; Sanna Varjanne muutti Kaarinaan Littoisten järven rannalle reilu vuosi sitten.
– Kaunista kotikaupunkia on helppo suositella myös omien kokemusten pohjalta, toteaa Sanna.
Kaarinan Kehitys Oy kehittää yhdessä yritysten ja paikkakunnan yrittäjäyhdistysten kanssa keinoja, joilla edistetään yritysten verkostoitumista, tunnettuutta ja kasvua Kaarinassa. Kehitysyhtiössä on Kaarinan kaupungin lisäksi osakkaina Kaarinan Yrittäjät ry. ja Piikkiön Yrittäjät ry.