YRITYSUUTISET. Turun Seutusanomat on solminut sopimuksen Amigo Sales, Blip Oy:n ja Digi Promotionin kanssa katujen varsilla olevien digitaulujen mediamyynnistä.
– Alueen parhaimmilla paikoilla olevat digitaulut sopivat mainiosti omaan media-tuoteperheeseemme. Pystymme jatkossa entistä monipuolisemmin ja kattavammin tarjoamaan asiakkaillemme keskitetysti printin ja verkon ohella nyt myös kadunvarsinäkyvyyttä, toteaa ML-Mediat Oy:n toimitusjohtaja Mika Leinonen.
Digitaulujen sijainnit ovat keskeisillä paikoilla pääväylien varrella: Koulukatu, Helsinginkatu, Satakunnantie, Tampereen Valtatie, Hämeen Valtatie.
Digitaulut sopivat hieman erilaiseen viestintään kuin printti- tai verkkoilmoitus. Parhaimmillaan taulujen ohi ajaa satojatuhansia autoja per viikko. Taulujen koko on noin 10 m2.
– Päämiestemme tauluissa toimiva softa on alansa huippua. Voimme asiakkaan toivomuksesta vaihtaa viestiä vaikka useamman kerran päivässä. Tämä tuo aivan erilaisia mahdollisuuksia kampanjoihin ynnä muuhun, uskoo Leinonen.
– Meiltä voi myös ostaa näkyvyyttä Veritaksen stadionin huikeaan 63-neliöiseen screeniin. Siinä voidaan myös näyttää vaikka videoita ja mainosspotteja, ideoi Leinonen.
Screeni näkyy erityisen hyvin kaikille Kupittaan liikuntakeskuksen käyttäjille ja Hippoksentien suuntaan. Myös pelien yhteydessä screeni palvelee hienosti.
– Haluamme palvella laajaa seutukunnallista ja alueellista asiakaskuntaamme entistä monipuolisemmin, digitaulut vahvistavat Seutukärkilehtiemme tuotevalikoimaa, joka on jo Turun talousalueen kattavin ja tavoittavin, tiivistää Mika Leinonen.