Turun Seutusanomat laajentaa mediapalvelujaan Digitauluihin

YRITYSUUTISET. Turun Seutusanomat on solminut sopimuksen Amigo Sales, Blip Oy:n ja Digi Promotionin kanssa katujen varsilla olevien digitaulujen mediamyynnistä.

Alueen parhaimmilla paikoilla olevat digitaulut sopivat mainiosti omaan media-tuoteperheeseemme. Pystymme jatkossa entistä monipuolisemmin ja kattavammin tarjoamaan asiakkaillemme keskitetysti printin ja verkon ohella nyt myös kadunvarsinäkyvyyttä, toteaa ML-Mediat Oy:n toimitusjohtaja Mika Leinonen.

Digitaulujen sijainnit ovat keskeisillä paikoilla pääväylien varrella: Koulukatu, Helsinginkatu, Satakunnantie, Tampereen Valtatie, Hämeen Valtatie.

Digitaulut sopivat hieman erilaiseen viestintään kuin printti- tai verkkoilmoitus. Parhaimmillaan taulujen ohi ajaa satojatuhansia autoja per viikko. Taulujen koko on noin 10 m2.

Päämiestemme tauluissa toimiva softa on alansa huippua. Voimme asiakkaan toivomuksesta vaihtaa viestiä vaikka useamman kerran päivässä. Tämä tuo aivan erilaisia mahdollisuuksia kampanjoihin ynnä muuhun, uskoo Leinonen.

Meiltä voi myös ostaa näkyvyyttä Veritaksen stadionin huikeaan 63-neliöiseen screeniin. Siinä voidaan myös näyttää vaikka videoita ja mainosspotteja, ideoi Leinonen.

Screeni näkyy erityisen hyvin kaikille Kupittaan liikuntakeskuksen käyttäjille ja Hippoksentien suuntaan. Myös pelien yhteydessä screeni palvelee hienosti.

Haluamme palvella laajaa seutukunnallista ja alueellista asiakaskuntaamme entistä monipuolisemmin, digitaulut vahvistavat Seutukärkilehtiemme tuotevalikoimaa, joka on jo Turun talousalueen kattavin ja tavoittavin, tiivistää Mika Leinonen.