RAISIO. Pohjoismaiden kauppakeskusyhdistys NCSC on valinnut Kauppakeskus Myllyn järjestämän Mylly Trialin Suomen parhaaksi markkinointikampanjaksi. Voittaja julkistettiin keskiviikkona 10. lokakuuta NCSC Finland Awards gaalaillassa ravintola Pörssissä Helsingissä.
Mylly Trial järjestettiin tänä vuonna maaliskuun alussa jolloin Trial-ajonäytökset keräsivät tuhansia katsojia kauppakeskuksen käytäville. Myllyyn rakennettiin valtava Myllyntorin mittainen ajorata, jonka päätyrakennelma kohosi useiden metrien korkeuteen.
– Halusimme luoda koko perheelle suunnatun ainutlaatuisen ja elämyksellisen tapahtuman, jota ei Suomen mittakaavassa ole koskaan nähty. Mylly Trial on poikkeuksellisen näyttävä ajotapahtuma kauppakeskuksemme sisällä, jossa nähdään moottoripyöräakrobatiaa ja mukaansatempaavan jännittäviä ajonäytöksiä, Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Meri Hakulinen kertoo.
Mylly Trial & Moottoripyöränäyttely -tapahtuman toteuttamisesta on nyt jo kolmena perättäisenä keväänä vastannut Turun Seudun Moottoriurheilijat ry.
Mylly on Varsinais-Suomen suurin ja koko Suomen kahdeksanneksi suurin kauppakeskus, joka kattaa yli 150 liikettä. Tapahtumat ovat Myllyn markkinoinnin ydin ja Myllyssä järjestetäänkin vuosittain yli 150 tapahtumaa.
– Tapahtumaviikon kävijämäärä kasvoi lähes 20 000:lla eli +16 %. Olemme koko vuoden tehneet kasvua kävijämäärissä ja myynneissä, sekä saaneet huimat 20 uutta vuokralaista. Olemme erittäin ylpeitä palkinnosta ja tämä kertoo osaltaan että teemme oikeita asioita markkinoinnin ja tapahtumien suhteen, Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Kati Kivimäki iloitsee.