YRITYSUUTISET. Kauppakeskus Mylly ja Turun Seutusanomat solmivat yhteistyösopimuksen, jonka myötä Turun Seutusanomien tuottamia paikallisuutisia on ollut jo kotvasen aikaa nähtävillä peräti 22 neliömetrin LED-screenistä. Myllyssä sijaitsevasta massiivisesta näyttötaulusta pystyy lukemaan päivittäin vaihtuvia uutisia.
Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Suvi Vuohijoki on tyytyväinen syntyneeseen yhteistyöhön.
– Se on tosi hyvä asia, sillä meille tullaan asioimaan tunninkin ajomatkan päästä ja silloin seudulliset uutiset kiinnostavat laaja-alaisesti, Vuohijoki sanoo.
– Hienoa, että iso ja paikallinen toimija arvostaa paikallisia uutisia. Tämä on meille arvokasta yhteistyötä ja tämän ansiosta pystymme tarjoamaan ihmisille paikallisuutisia, joita he eivät muualta saa, Turun Seutusanomia kustantavan ML-Mediat Oy:n toimitusjohtaja Mika Leinonen sanoo.
Mylly uudistaa ja panostaa jatkossa digitaalisuuteen, sillä syksyn aikana kauppakeskukseen tulee 20 kappaletta 75-tuumaisia digipintoja, jotka parantavat tiedonvälittämisessä entisestään.
– Digipinnat auttavat meitä niin sisäisessä kuin ulkoisessa viestinnässä, mutta samalla pystymme myös liikuttamaan asiakasvirtoja kauppakeskuksen sisällä, Vuohijoki kertoo.
TSS